Historia firmy

O firmie

PBSERVICE S.C. jest firmą, która ukierunkowała swoje cele rozwojowe w technice biurowej m.in. jako dostawca zintegrowanych rozwiązań dla automatycznej obsługi korespondencji. Swoją ofertę kierujemy głównie do instytucji finansowych, banków, urzędów administracji państwowej, firm ubezpieczeniowych, jak również wszystkich innych firm, które, na co dzień zmagają się ze żmudną pracą przygotowywania przesyłek listowych. Oferowane przez nas rozwiązania nie tylko pomagają zaoszczędzić czas i pieniądze przeznaczone na obsługę korespondencji, ale co nie mniej istotne czynią dotychczasową mozolną pracę zdecydowanie bardziej przyjemną i efektywną.

Budując naszą firmę bazujemy głównie na wieloletnich doświadczeniach pracy w innych firmach przyczyniając się do ich rozwoju, własnemu sumiennemu zaangażowaniu i dociekliwości w rozwiązywaniu problemów oraz współpracy z naszymi partnerami, których wsparcie należy tu zaakcentować. Dlatego naszym Klientom zagwarantować możemy kompleksową obsługę na każdym etapie projektu, począwszy od doradztwa w zakresie doboru odpowiedniego rozwiązania, a kończąc na realizacji projektu i dalszym nadzorowaniem prawidłowości pracy systemu.

Wszystkich Klientów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą, a Partnerów do współpracy.

Zespół PBSERVICE